tisdag 14 september 2010

GARDEROBS MUMMA


Detta är ju kanske lite over kill men gillar när det doftar gott då garderobsdörrarna öppnas och mina gamla luktade inte så mycket längre. De fick bli till att fixa nya doftpåsar... Gillar ju lavendel så de fröna åkte ned i mina små äpplen och apelsiner. Tyget köptes i somras på Myrorna i Luleå.

TRANSLATION
This is a bit over kill but I like when it smells good when you open the drawers. Mine didn't smell that much anymore though… Time to make new ones! I filled my small apples and oranges with lavender. So now it smells yummy again :) The fabric comes from the swedish second-hand store Myrorna.

2 kommentarer:

  1. Hej Cissi! Vad kul att du startat blogg!

    Skrev i din gästbok på FB om helgen, hör av dig:)

    /Sandra

    SvaraRadera
  2. Hej hej Sandra!
    Ledsen att jag varit väldigt seg med mitt svar men nu har jag äntligen lämnat ett :)

    SvaraRadera